Followers

Wednesday 25 July 2012

TENTANG NAMA HERO DI SEBALIK CERITA “ARINAMIQAEL”








Salam.. maaf hari nie tak entri pasal “ARINAMIQAEL” Sebab saya nak cerita pasal nama hero dalam cerita tersebut, mesti korang tertanya kenapa hero cerita nie nama  “miqael” macam serupa nama seseorang kan * hmm.. agaklah *. Sebenarnye nama hero tersebut adalah nama spontan yang datang tiba-tiba. Selain itu, saya juga suka nama “miqael” sebab saya berharap boleh ada suami atau anak lelaki yang yang bernama miqael tak kisah nama panjang atau pendek janji  ad nama “miqael”. Tak salah kan kite berangan mane tahu akn jadi angan-angan kan. Ok.. maaf penulis cerita nie da start berangan hehe… sementera itu, nama miqael jugak unik.. mungkin sebab di kalangan kawan lelaki saya tak de nama kawan seperti sebab kebanyakan kawan saya bernama biasa macam yusuf, amirul, faisal udin dan macam-macam lagi. So persaan nak guna nama “miqael” nie macam best dan teruja.



                                                                handsome tak....



                                       tadi bang yang jual kat pasar mcm muka dia la.. hehe

Sebab seterusnya saya suka Mikail Andre iaitu adik kepada Piere Andre. Ala yang jadi pengarah tu dalam cerita/drama …….* tak ingt tajuk lah hehe*. Ok saya tahu  muka mereka sama. Mane tak sama kan mereka adik beradik mesti la sama kecuali saya dan adik2 saya tak sama muka… ok berbalik  kepada mikail andre tu… fisrt time saya Nampak muka dia bila saya tengok melodi pada tarikh * tak ingat*. Tak salah saya tajuk cerita pasal popular sebab kot.. tak sure * bantai je tajuk cerita*.  Then bila pihak melodi mula tayangkan gambar dia terus je jatuh hati sebab Nampak cute hehe. Dalam hati kalau la dia tu “my love”. Memang akan setia seumur hidup. Mungkin ada yang tak suka denagn dia. Tapi saya suka tengok muka dia… dia nie ok la.. agak boleh tuk jadi IMAN insyllah doa kn je lah la kot :)


kpda seseorang tu..* tak sure dia baca k tak*... SERIUS saya suka awak.... da buang perasaan tu .. tapi bayang2 awak stil melekat kat otak nie adhai... so tak tahu nak cakap ape.... then biar la masa yang menentukkna ye....
ad jodoh tak ke mana... harap awak jage diri, jage ksihatatan dan jage solat.. <-- maaf ayat luahan perasaan *


sekian dari fika raina.....




No comments:

Post a Comment